Επιλέξιμες ενέργειες και δαπάνες

Στα πλαίσια του Προγράμματος, επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών στους άξονες :

  • Βελτίωση λειτουργίας των επιχειρήσεων
  • Συνεργασία, παραγωγικότητα κι απομακρυσμένη εργασία
  • Ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Ασφάλεια και εμπιστοσύνη

ενδεικτικά περιλαμβάνει ψηφιακά προϊόντα για :

eInvoicing: Προμήθεια και λειτουργία ψηφιακών υπηρεσιών κατάλληλων για όλο το φάσμα της τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών.

eShops: Προμήθεια και λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για ΜΜΕ, κατάλληλων για εμπορία αγαθών και υπηρεσιών

Ηλεκτρονικές Συναλλαγές. Χρήση ασφαλών, διαλειτουργικών και ασφαλών ψηφιακών υπηρεσιών από ΜΜΕ για τη λήψη και την εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται

Υπηρεσίες Cloud. Οι Υπηρεσίες Cloud (IAAS, PAAS & SAAS) είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Ψηφιακού Μετασχηματισμού των ΜΜΕ, που εξομαλύνει ζητήματα όπως ανεπαρκή κεφάλαια, γρήγορη κλιμάκωση, αποτελεσματική επένδυση.

Κυβερνοασφάλεια. Η επένδυση σε λύσεις ασφάλειας πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις ΜΜΕ. Ψηφιακά εργαλεία όπως DLP, Identity Management, εργαλεία συμμόρφωσης GDPR, υπηρεσίες SOC αποτελούν κρίσιμες υπηρεσίες για το Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΜΜΕ.

IoT. Οι λύσεις IoT θα ωφελήσουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας, της ικανοποίησης των καταναλωτών, της συντήρησης παγίων, της παραγωγικότητας, της ασφάλειας κλπ

ΤηλεΕργασία. Χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών για την διευκόλυνση της απομακρυσμένης εργασίας, της συνεργασία, της επικοινωνίας, μέσω της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων, την οργάνωση της παραγωγικότητας των στελεχών, την παρακολούθηση της επίτευξης των στόχων των εταιρειών, και των εργασιών που πρέπει να εκτελεσθούν κ.α Σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνονται υπηρεσίες όπως ηλεκτρονικές υπογραφές, τηλεργασία, συνεργατικά εργαλεία, εργαλεία διαχείρισης έργων κ.λπ.

Βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Η παροχή της καλύτερης εμπειρίας στον πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση και ειδικά για τις ΜΜΕ. Εργαλεία όπως CRM, ψηφιακό μάρκετινγκ, αυτοματισμός, υπηρεσίες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης κ.α

Business analytics. Η Διοίκηση της εταιρείας βάσει δεδομένων βελτιώνει τις επιχειρηματικές αποφάσεις στο σημερινό πολύπλοκο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ψηφιακά εργαλεία όπως Business Analytics, Business Intelligence, Big data analytics αποτελούν σημαντικές επενδύσεις για τις ΜΜΕ.

Ψηφιακές Δεξιότητες. Αφορά την ενίσχυση της Ψηφιακής Ικανότητας των ΜΜΕ, με την παροχή υπηρεσιών κατάρτισης των στελεχών τους σε θέματα που σχετίζονται με τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Ψηφιακή Διαφήμιση μέσω ψηφιακών και πολυμέσων. Η υποστήριξη των διαδικασιών marketing των ΜΜΕ με ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες βρίσκεται στον πυρήνα της βελτίωσης της ανταγωνιστικότητάς τους

καθώς και υπηρεσίες:

  • Εγκατάστασης, παραμετροποίησης και ρύθμισης προϊόντος
  • Ενημέρωσης, εκπαίδευσης
  • Συμβουλευτικής υποστήριξης για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό